Huis inpakken - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Pieter - WaarBenJij.nu Huis inpakken - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Pieter - WaarBenJij.nu

Huis inpakken

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

05 September 2008 | Bahrain, Manamah

De laateste dagen voor vetrek... het huis wordt steeds rommeliger en de vuilnis bakken voller... de laatste scheiding van rommel en bewaarbare memorabilia vindt plaats samen met Nicolette en Wenneke die op de valreep nog even langskomen. Tussen kitsch en kitsch bevinden zich een paar juweeltjes.

Buiten is het erg heet, dus zijn deze klusjes relatief aangenaam,....

Morgen speechen voor collegas, overmorgen komen de drank opmakers - hopeijk, op dinsdag de 9e vab de 0e komen de pakkers en daarna de opkopers. Dan is het tijd voor vertrek.

Nerveuze bedrijvigheid.... Just in time management.


  • 13 September 2008 - 04:07

    Yolanda En Jules:

    Hoi Pieter,
    We hebben gisteren nog aan je gedacht toen we aan het borrelen waren bij Sasja en Aloys! De klaverjas middag met het zwemmen en de pannenkoeken was een groot succes. Kon me nog zo voor de geest halen dat we vorig jaar gezzellig bij jou thuis waren.
    Hopelijk is het eerste stuk van je terugreis goed verlopen en heb je Bahrein met een goed gevoel kunnen verlaten. Geniet van de tijd samen met je dochter, van al dat moois qua landen en cultuur om je heen en rij voorzichtig!
    Groetjes en veel liefs van Jules, Lara, Mick en Yolanda

  • 24 September 2008 - 12:38

    Marije:

    Hoi Pieter,

    Hoe is het nu met je? Ik ben nu in Nijmegen bij Wenneke - ben echt super blij om haar te zien. En ik heb echt veel zin om volgende week naar Syrie te komen en gezellige dingen te doen met jou. Heb je een tel. nummer eigenlijk? Ik denk niet dat ik mobiel ben als ik daar aankom maar zou je me tussen nu en zondag nog even willen bellen op mn NL mobiel? +316 29 303 375. Groetjes, Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahrain, Manamah

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 November 2008

Oorlog en vrede

06 November 2008

Olympos - Dalayan- Istanbul- Dalaman

24 Oktober 2008

Sint Nicolaasga

22 Oktober 2008

Broer & Neef

14 Oktober 2008

Antiochus I Epiphanes
Pieter

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 29784

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2017 - 17 November 2017

Nepal: Langtang, Gosainkund, Helambu

28 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

Peru, Galapagos en Colombia

12 September 2008 - 15 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: